💠 موشکهایی که رسانه شلیک کرد
حملهی موشکیِ بزرگترین استفادهکننده، دارنده و حامی سلاحهای کشتار جمعی و نامتعارف به یک پایگاه نظامی مقاومت در سوریه، با بهانهی نخنمای استفادهی حکومت اسد از سلاح شیمیایی علیه مردم «خان شیخون»، پیامد ناکارآمدی و ضعف در دستگاه تبلیغاتی و روانی مقاومت سوریه است.
این حمله زمانی نطفه بست که جریان مقاومت، نتوانست از پسِ جنگ تبلیغاتی جدید تروریسم اشغالگر شهر خان شیخون، که با انتشار تصاویر دردناکی از تشنج شماری از مردم بیگناه بر اثر استنشاق گاز سارین آغاز شد، برآید و بازی را در میدان رسانه به تروریسم باخت. کما اینکه ضعف تبلیغاتی و رسانهای جریان مقاومت، امر بدیع و جدیدی نیست و یکی از ضعفهای اساسی این جریان در طول این جنگ فرسایشی بوده است.
تروریسم
تکفیری، که چند ماهی است جز شکست، تجربهای نداشته، به جنایتی جدید برای مظلومنمایی
و کشاندن پای قدرتهای حامیاش به این مهلکه نیاز داشت و به خوبی توانست از نقیصهی
تبلیغاتی جبههی مقاومت برای این منظور بهره ببرد.
موشکهایی که امریکا شلیک کرد،
در میدان رسانه به سمت سوریه نشانه رفت و میتوانست با مقاومت رسانهای خاموش شود
که نشد.